2012. ápr. 26.

Mozgalmas hétvégén vagyunk túl..

Talán kezdem ott, hogy az elmúlt héten a futó munkám elég jól sikerült. Bár néhány edzést eső tarkított, de nem szegte kedvünket a rossz időjárás. Három hete elkezdtük a résztávozást, és kezdünk egyre jobban bele jönni. Kemény edzéshetet követően elutaztunk a Káptalantótiban megrendezésre kerülő duatlon ranglista versenyre. Sajnos a reggeli szép időt, a melegítésre felváltották a záporok, zivatarok. A csapadék mennyisége kicsit alább hagyott az első futás idejére aminek papíron 5kilóméternek kellett volna lennie. Chippes időmérés sajnos nem volt, így egyszer-egyszer rápillantva a stopperre vontam le a következtetést, hogy gyakorlatilag jócskán többet futhattunk. Feltételezésemet a verseny után páran meg is erősítették. Futás közben kissé rossz érzés volt, hogy maxon futottam a mért idő pedig nem igazolta az edzéseken mutatott formámat. Sebaj, túléltük az első futást, gyors depózást követően már mentünk is ki bringázni. A pálya, akárcsak a futáson nagyon csúszós volt, és dimbes dombos. 20km-er várt ránk, az első két körben nem nagyon éreztem a biciklit, köszönhető volt ez a cipőnek amit használtam. A tépőzárat nem tudtam rendesen meghúzni, így össze-vissza járt benne a lábam, ettől olyan érzésem volt mintha most bringáznék elsőnek idén. A harmadik körre kezdtem érezni a bringát, így legalább 10ember mellett elmentem. 
Egy sráccal mentünk ki futni, ekkor már újra jött az égi áldás. Mire elértünk a fordítóhoz sikerült megtörnöm, de futottam tovább a tempót amire beálltam. Az időm nem lett túl fényes, abszolútban 13. helyezést szereztem meg, korosztályomban pedig a második lettem. Így, hogy helyezett lettem és egy újabb célt húztam ki a bakancs listáról, nagyon örültem. A pihenés ideje viszont még nem jött el, mert hétfőn felmérő edzésen kellett részt vennem Budapesten. Reggel a Transzplantációs klinikán kezdtem kontrollal, és utána egyből mentem az atlétika pályára. Alapos melegítés után ami 50perc volt, 18:13-at sikerült kocognom 5000-ren, amivel remélem kellően lenyűgöztem a szövetségi atléta edzőt. 
Ha értékelni akarnám ezt az időt akkor azt kell figyelembe vennem, hogy nem volt húzóerőm és versenynap után csináltam. Tavaly, vagy az előtt, még nem lettem volna képes, két egymást követő nap ilyen teljesítmény leadásra! Örülök neki, mert az idei Európa Bajnokságon három egymást követő napon kell teljesítenem az összes futó számot. Az örömbe némi üröm is vegyült, mert így a hétfői edzésprogramom is felborult. Csak két edzést tudtam megcsinálni a tervezett három helyett, és suliba sem értem vissza. De összességében pozitívan értékelem a hétvégi teljesítményemet.