2012. márc. 25.

Új egyéni csúcsot kocogtam a II. Rotary félmarathonon

Ha a két hetes edzőtáborunk a torta volt, akkor a mai nap a hab rajta. :) Előzetesen bíztam benne, hogy jól fog sikerülni a verseny. Nem mondom, hogy nem lehetett volna jobb, de így is egyéni csúcsot sikerült futnom félmarathoni távon. 1:28:57-ről 1:26:40-re javítottam legjobb eredményemet, ami 4:06-os km-eket jelent. Voltak apróbb gondok, beszúrt itt, ott, de viszonylag egyenletes tempóban haladtam végig.

Köridők sorban:

1. kör: 21:33mp
2. kör: 21:57mp
3. kör: 21:54mp
4. kör: 21:15mp

Úgy éreztem, hogy ha nem hajrázok 30kilóméterig kényelmesen bírta volna a lábam ezt a tempót. Köszönöm azoknak akik kijöttek szurkolni, nagyon jól volt, tavaly is tetszett ez a verseny a sok ismerős miatt, de idén még jobban megszerettem. Végül, de nem utolsó sorban köszönöm a Rotary szervezőinek, hogy meghívtak a versenyre. Majd el felejtettem, az idő amit futottam, abszolútban 21. helyre volt elég a közel 600 célba érkezőből, azt gondolom, hogy ez egy elég tisztességes helyezés..:D Mindenkinek a legjobbakat!!