2012. márc. 24.

¡Finalmente en nuevo en casa!

Mint egyszer minden, a két hetes kis edzőtáborunk is véget ért. Tegnap hajnalban érkeztünk meg röpke 14órás utazást követően Hajdúböszörménybe. Pocsai Balázsal és Hadházi Mátéval "edzegettünk" Gran Canária szigetén, egy-egy edzésre Ménes Anita is csatlakozott a 3-as fogathoz. Az edzőtábor fő célja a kerékpáros formánk megalapozása volt az idei szezonra, természetesen a futást sem hanyagoltuk el és a fiúk triatlonosok révén, a maradék időben igyekeztek az úszóedzéseket is megcsinálni. Amikor a többiek úsztak én erősítéssel töltöttem az időt, a 6 hetes kényszerpihenő utáni gyengeségem már a múlté.


Nincs más hátra mint, hogy mérlegeljünk! 

15 napot szántunk az edzőtáborra ezalatt 12 teljes értékű edzésnapot sikerült teljesíteni. A 12napról összesen 3450perc edzés gyűlt össze, ebből 37óra telt kerékpározással amire ha egy óvatos 30km/h átlagot számolunk a hegyek miatt, akkor is 1110km-ert kapunk, ebből körülbelül 1000km vagy emelkedett vagy lejtett. :) Naponta átlagosan 3órát tekertünk, a leghosszabb kerékpározás 5:15perc volt, amikor is Gran Canária szigetének legmagasabb pontjára tekertünk fel az 1949 méter magas Pozo De Las Nieves csúcsra. Voltak kemény hegyi résztávos edzések is esetenként 15-18%-os emelkedőkkel ahol igyekeztünk "lazán" feltekerni. :) Persze csőmaxon is majd vissza estünk.. Amíg a polarom működött a legmagasabb mért pulzusom 180-as volt, amikor egy 3órás edzés csúcspontjaként versenytempóban másztunk 23percen keresztül, 176-os átlagot produkálva. Úgy gondolom innen már csak gyorsítani kell és megőrizni annyi állóképességet, amennyit csak lehet. A futómunka ennél kicsit kevesebb volt, de annál kerekebb szám jött ki a futással töltött percekre ami a bűvös 555ös. Egy hosszú futásunk volt, de a legtöbb 50-55perces edzés volt, fartlek munkával és iramfutásokkal. Mivel itthon, a tervek szerint visszább vesszünk a bringázással töltött órák számából, több időt/energiát tudunk szánni a futómunkára. Terveim szerint már csak azt kell helyre tenni és akkor jól fog menni a duathlon. A maradék időt erősítő edzésekkel töltöttem ki, ért is nagy meglepetés mikor itthon felálltam a mérlegre. Indulásnapjának reggelén 61kg-ot mutatott, ma közel 63-at ami tekintve, hogy a zsír raktáraim mértéke erősen csökkent, nem kevés mennyiségű izom gyarapodását feltételezi. Így visszagondolva nem meglepő, mert rengeteget ettem. Reggelire választékosan nagy mennyiségű szénhidrátot, fehérjét, zöldséget és némi koffeint fogyasztottam. Ebédre vagy paradicsomos tésztát vagy paradicsomos rizst ettem, sajttal vagy tonhallal gazdagítva. Vacsorámnak nagy részét zöldség, fehérje és némi szénhidrát fedezte, a szálkásodás érdekében. Edzőtáborban az eddig elért legjobb napi edzésátlagom 4óra volt ezt most megjavítottam több mint 45perccel. A legrövidebb napon 2:30percet, a leghosszabbon 6órát tréningeztem. Persze az edzőtábor közepére beiktattunk egy pihenő napot is, amikor mind mentálisan mind fizikálisan feltöltődtünk.

Bízom benne, hogy sok ilyen és ehhez hasonló edzőtáborban vehetek még részt a jövőben. Nagyon boldog vagyok, hogy azt csinálhatom amit szeretek és amiben jól érzem magam. Minden olvasómnak azt kívánom, hogy ők is megtalálják önmagukat rohanó világunkban és azt csinálhassák amit szeretnek..