2012. márc. 19.

Közeleg az edzőtábor vége..:/

Felemás érzésekkel várom az edzőtábor végét. Néhány nappal ezelőtt azon vettem észre magam, hogy az itteni minden napok is kezdek rohanóssá válni. 7óra körül ébresztő, azt reggeli követi, utána 10-15perc szieszta és indulunk tekerni, hogy minél hamarabb végezzünk vele. Átlagosan 3órákat tekerünk, tekerés után folyadék pótlás pár perc nyújtás és kezdem az erősítést, közben már készítem az ebédet, hogy mire végzek a "délelőtti" programmal kezdhessem az energia készletek feltöltését. 3óra körülre lezuhanyozok és következik a délutáni szieszta, az elején vagy olvasok, vagy beteszek egy sorozatot, de a végére mindig alvás lesz belőle. A legrosszabb ébredés után elkezdeni a készülődést a futó edzésre, rendszerint 5óra körül indulunk futni, mire végzünk a zuhanyzással és a gimnasztikával mehetünk is vacsorázni. Az esti étkezést mindig gépezés követi. Szóval a lényeg, hogy azon vettem magam észre, hogy nem élem meg a történéseket, ezért kicsit több figyelmet szentelek az aktív pihenésnek, ma pl. kiültem ebédelni a kertbe és néztem az embereket és a körülöttem mozgolódó állatokat.

Szombattal bezárólag 8 edzésnapon voltunk túl és közel 40órát sikerült tréningezni. Nagyon örültem, hogy az utolsó pihenőnap előtti erős futóedzést jól megtudtam csinálni 5500m fartlek futás volt a fő munka úgy, hogy délelőtt hegyi résztávokkal gazdagított kerékpár edzést csináltam. Annak az edzésnek is nagyon örültem, mivel a srácok aznap kevesebbet tekertek megnéztem milyen a helyi felhozatal a soroknál, mondhatom, hogy nem találtam legyőzőre, tekertem egy darabig hegyre fel egy Osztrák sorral, de kiálltak, aztán egy BMC-s sráccal mértük össze az erőnket. Lejtmenetben értem fel rá, aztán vissza fordult a hegyre és egyből rátettem a kereket, természetesen elkezdte nyomni mentem mellette egy jó darabig majd az egyik kanyarnál beváltottam és megtörtem, a hegy tetejéig kapott vagy 200m-ert. Ettől csak még jobban feltöltődtem és aztán még kétszer felmásztam a csúcsra, akkor is találtam társakat, de olyat nem aki megelőzött volna. Bár a lábaim egyre fáradtabbak, mégis egyre erősebb vagyok a hegyeken. A lejtmenetekben is egyre jobb voltam, míg nem azon vettem észre magam, hogy a kelleténél hamarabb kezdtem el a délutáni sziesztát, de még nem volt vége az edzésnek, csak sikerült perecelnem egyet. Utólag a lankadt figyelmemnek tudtam be(már épp vége volt a főmunkának), szerencsére nem nagy tempónál estem, egy visszafordító kanyarban blokkolt le az első kerék és csúszott ki oldalra. Szóval nagyjából ez volt a szombati nap. Fejben már a Vasárnapi pihenőnapnál tartottam, a kis csapattal kibéreltünk egy cabriót és szétnéztünk a szigeten, többek közt felmentünk GranCanária legmagasabb pontjára, megjártuk a PuertóRicói strandot és még számtalan szép emléket sikerült begyűjteni. Ma kissé nehezen álltam vissza az edzésbe, reggel szívesen pihentem volna a megszokottnál kicsit tovább. Bár mentálisan feltöltődtem, de a kerékpár edzés elején még nem éreztem, hogy pihentek lennének a lábaim, csak a reggeli 48-as ébredő pulzusom sejtetett valamit. Mire elértük a hegy lábát kezdtem magamhoz térni és másztunk 40percet fölfelé esetenként 15-16%-os emelkedőkön, kiállva tekertem felfelé ahogyan csak bírtam és még így is tartottam attól, hogy eldőlök. A bringázást szokás szerint erősítés követte, délután pedig az edzőtábor egyetlen "hosszú" futóedzése várt ránk. Egész jól indult és az edés alatt eszembe jutott, hogy vasárnap a Rotary félmarathonon indulok Debrecenben és egyre jobban ment a futás, pontos tempót nem tudok, de átlagban 4perces ezrekkel haladtam. Az, hogy hétvégén barátok és ismerősök előtt futhatok sok plusz energiát fog adni. Remélem, hogy minél több ismerősöm jön majd ki szurkolni. Bízom benne, hogy jó idővel fogom teljesíteni a félmarathont.

Az éremkiállítás amiről már írtam nektek(ahol az én gyűjteményem is megtekinthető), nem a Fórumban látható, hanem a Debrecen plázában kapott helyet. Még 3erős edzésnap vár ránk, egyenlőre úgy néz ki, hogy túlszárnyalom az eddigi legjobb napi edzésátlagomat, ma is 5:30percet könyvelhettem el az edzésnaplómba.