2012. márc. 13.

Telnek-múlnak a napok..:)

Két hetes edzőtáborom első 4 napját osztanám meg most veletek. Szombat reggel elsőnek felfedeztük az étterem nyújtotta reggelizési lehetőséget, meglepődve konstatáltuk, hogy igen gazdag és változatos a svédasztal, ha nagyon akarok találni hibát a friss gyümölcsöt hiányoltam a választékból. A következő program elment volna egy lego versenynek is, a cél építs egy halom alkatrészből kerékpárt. A napi terv "laza" átmozgató kerékpár edzés ami 2:40perc lett, ebéd, majd délután 50perc futást 30perc erősítés követett. Vasárnap még mindig igyekeztünk magunkat visszafogni 3:00-ás kerékpár edzéssel nyitottunk végig a parton ami azt jelenti, hogy 200-300 méter lejtmenet, majd ugyanennyi hegymenet. :) Délután újabb 50perc futás 4:10-es iramban, viszonylag könnyedén esett, a tréningezést ismét erősítéssel zártam ami 50perc lett. Terv szerint egyik nap statikus erősítés, másik nap pedig fegyenc edzés van terítéken.
Itt hűtöm le a lábam edzések után..:)
 Az idő kiváló, minden reggel kissé borúsan indul, de nagyon tiszta és friss levegővel, 10óra körülre a nap szétoszlatja a felhőket és a hőmérő higanyszála 25-26°C-ig kúszik fel, ami kiváló kerékpározásra és futásra is. Tegnap már beiktattunk egy hegymenetet is, ma pedig vissza felé a tengerparti úton az emelkedőket intenzíven támadtuk. 30km/h feletti átlagokat megyünk, ami érzésre elég jónak bizonyul, mert eddig még egy sor sem állt ránk. Ma délután, is kerékpárra kellett ülnöm mivel a délelőtti edzést meghiúsította egy defekt és egy rossz tartalék belső (pedig ellenőriztem kiutazás előtt) 4km-t 25perc alatt tettem meg mert kb. 500méterenként leeresztett a csere belső, így két részletben csináltam meg a mai tervet. Délután a "kis völgy" csúcstámadása volt palettán körülbelül 400méteren van. Mivel tengerszintről indulunk és nem egyenesen felvisz az út hanem lejtők és emelkedők sorakoznak előttünk olyan 700méter szintkülönbséget saccolnék. Az elmúlt 4 napról így összesen 12:00óra kerékpározás, 2:20perc futás és 2:55perc erősítés került be az edzésnaplóba és persze rengeteg nyújtás. Holnap egy lazább nap következik, rövid bringázás és egy hosszabb futás vár rám, egy kis erősítéssel. Már alig várom az újabb kihívásokat. :)