2012. márc. 10.

Múlt-Jelen-Jövő

Örömmel látom, hogy a frissítések ritkaságának ellenére is szép számmal akadnak látogatók az oldalamon. Sajnos az elmúlt időszakban nem nagyon tudtam időt találni, hogy leírjam az élményeimet a mindennapok viharában. A múltról annyit, hogy késő ősszel, télen nagyon jó formában voltam és sikerült megnyernem első egészséges versenyemet, 5000 méteren új egyéni csúcsot futottam és 10.000 méteren is igen jó idővel értem célba. Számomra a 2012 edzés szempontjából sajnos nem indult túl jól, 6 hét kényszerpihenővel indítottam, de nagyon sok mindenre jó volt ez az időszak. Többek közt átgondoltam mit is szeretnék kapni a sporttól és mit akarok nyújtani vele mások számára. Eddig is igen türelmesnek tartottam magam, de a 6 hét alatt még türelmesebb lettem. Még mindig nagyon jól érzem magam a sportban és ezt tartom fő életcélomnak. Bízom benne, hogy kitartásommal és elhívatottságommal sok fiatal sportolónak és tapasztaltabb korú embertársamnak erőt tudok adni.
Jelenleg készülök az idei szezonra. Nagy örömmel közölhetem, hogy március 11-étől a Fórumban ki lesznek állítva az ereklyéim, remélem mindenki örömmel fogadja és sokan megnézik majd. :) Az apropója, hogy idén a másodjára megrendezésre kerülő Rotary Félmarathonon újfent rajthoz állok, amennyiben minden terveim szerint halad, új egyéni csúcsot szeretnék felállítani. Idén itt fogok elsőnek rajthoz állni március 25-én és a relikviáim is ott lesznek a verseny helyszínén. Szeretettel várom ismerőseimet és barátaimat, ha szeretnének látni egy jó kis hangulatos versenyt és segíteni nekem a táv teljesítésében, bízom benne, hogy sok ismerősöm hangját vélem majd felfedezni a tömegből. Emellett arra buzdítom akik kilátogatnak a versenyre, hogy induljanak el az 1912 méteres centenáriumi futáson és érezzék magukat jól. :)

Idén szeretnék minél jobban szerepelni a Horvátországban megrendezésre kerülő Európa bajnokságon, emellett 10.000 méteren egy szép időt összeszedni és helytállni a MEFOB versenyeken is. A sportolás mellett természetesen az élet más részein is igyekszem teljesíteni. Reményeim szerint ezekről a dolgokról is hamarosan írhatok nektek és abban is bízom, hogy gyakrabban lesz majd mit írnom illetve időm is frissíteni oldalamat.
 Végül, de nem utolsó sorban szeretném megemlíteni új támogatómat Soós András sporttársamat akivel az Uniliverel futó versenyen ismerkedtem meg, remélem idén is sikerül bizonyítanom tehetségemet és még sok olyan embert találok mint ő akikre nagyon nagy szükségem van. Minden olvasómnak a legjobbakat kívánom.