2011. jún. 19.

Megvan az első világbajnoki arany...


Tegnap rendezték meg Göteborgban első versenyszámként az 5kilométeres utcai futóversenyt. Több mint 100 transzplantált férfi versenyző vágott neki az 5000méteres sok sok dombbal és lejtővel tűzdelt pályának. Az idő szép volt jól sikerült a bemelegítés is. Versenykiírás szerint pontosan rajtoltunk az atlétika stadionból és egyenesen elindultunk a Slottsskogenpark felé. A kilométerek nem voltak kijelölve de körülbelül 3:20-as első kilométert futottunk. Itt még csak a 6.-7. helyen futottam, de csakis a mezőny leggyorsabb futójára figyeltem az Argentin világcsúcstartó barátomra. A második kilométerre rákapcsoltunk 3-an maradtunk az élbolyban aztán jöttek az emelkedők. Tovább növeltük az előnyünket és sikerült leszakítani az utolsó versenytársamat is. Ahogy átvettem az vezető pozíciót csak a csapatunkra koncentráltam. Tudtam minél több előnyt kell összeszednem ahhoz ,hogy a végelszámolásban újra elhódíthassuk a Marui Slapak díjat. Laci és Csabi is a maximumukat nyújtották. Csabi egy kicsit elszámolta magát így 100méterrel a cél előtt elfogyott az energiája, megállni kényszerült. Sajnos itt 1percet vesztett a csapatunk így 23mp-el kikaptunk az előttünk végző Britt válogatottól. Külön örömmel töltött el minket ,hogy a csapatversenyben elért eredményünkért a díjakat Prince Daniel hercegtől vehettük át a megnyitó ünnepségen. Kicsit megnyugodtam ,hogy sikeresen túl vagyok az első versenyemen és világbajnokként nézek a következő versenyek elé. Nagyon örülök ,hogy sikerült győzedelmeskednem egy ilyen kemény mezőnyben és számomra nehéz pályán. Külön örülök ,hogy sokan kijöttek szurkolni a Magyar válogatottból és a Trappancs csapatból is. A Trappancs egyesület sportolójaként az első aranyérmet sikerült megszereznem hazánknak.