2011. máj. 23.

Új égyéni csúcsok a MEFOB-on..

A múlt hétvégén Debrecen városa adott helyet az Magyar Egyetemisták és Felsőfokú intézményben tanulók Országos Bajnokságának. Edzőm javaslatára 2 számban álltam rajthoz a hétvégén. Szó volt még egy 3. számról is de azért, hogy valós képet kapjuk a 800méteres futásomról és az 1500ról, 400on végül nem indultam. Ez volt az első versenyem amire kicsit komolyabb rápihenést tartottunk mint azt, hogy előtte való nap csak átmozgatás van. A hét második fele már a versenyre való ráhangolódással telt. Ehhez hozzá tartozik az is, hogy a születésnapomon a felkészülésem eddigi egyik legkeményebb napját tudhattam magam mögött. Ami nagyon jól sikerült.

Eljött a Szombat. Péntekek sokat merengtem azon, hogyan oldjam meg az étkezést. Mivel már elég régen volt olyan, hogy késő délután rajtoltam és ugyebár amit aznap megeszünk azt cipeljük a versenyen.
Párom segített benne délben sikerült reggelizni egy kis francia pirítóst zöldséggel, fél három körül pedig egy kis zabkekszet gyümölccsel. A verseny 17:10re volt kiírva ezért gondoltam jó lesz ha 60 perccel előtte megérkezem. Sikerült is tartani a tervet, de mire oda értem már át vitték az addig lejelentkezettek listáját a Call Room-ba így 40perc rohangálás után sikerült elintéznem, hogy indulhassak. Kis fejszámolás követve hamar rá jöhetünk, hogy összevissza 20percem maradt a melegítésre. Legalább nem unatkoztam. A melegítésen nagyon könnyűnek és erősnek éreztem a lábamat. A futóiskolára, amire a rajthoz történő felvonulás közben került sor ez az érzés, a szögesem felvételével tovább fokozódott. Felálltunk a rajthoz és góó. Megkezdődött egy rövid de annál gyorsabb iramú futás. Az első kör 68mp-re sikerült... Ez az csak így tovább! Második kör végén 2:24 továbbra is pozitívan értékeltem a futásomat. Futottam még egy kicsit és már csak 1 kör volt hátra. 3:34-nél kezdtem meg az utolsó kört, a végén 4:41-et mutatott az órám. ÓRIÁSI EGYÉNI CSÚCS!! 10mp-el javítottam meg az egyéni legjobbamat, ez az 5. pontszerző helyre volt elegendő (egészségesek között Országos Bajnokságon). 15mp-re vagyok a világcsúcstól kezdem elhinni, hogy rövid időn belül sikerül megcsinálnom. Nagyon boldog voltam a verseny után. Végre kifizetődni látszik az a sok munka, lemondás és diéta amit végig csináltam. Most nem szabad veszteni a motivációból. A maradék 3 hétben a maximumon kell dolgozni.

Vasárnap sor került a 800m-re is. Jó lett volna hozni a tegnapi szintet. Lényegében sikerült újra egyéni csúcsot futnom de nem olyan sokkal mint tegnap. Ennek ellenére ennek is nagyon örültem. A bemelegítésen nem volt meg az a maximális könnyedség a lábamban amit az 1500-előtt éreztem és a 30°C hőség sem volt éppen ideális. A rekortán úgy fel volt melegedve, hogy szó szerint égette a lábamat. A hivatalos időm 2:18,14 lett. Sok motivációt sikerült gyűjtenem a hétvégén a Világbajnokságra való felkészülésem utolsó szakaszához, ami remélem kitart a végéig.
800 közben...